Thursday, October 14, 2010

aku bersedih..

Ya Allah,ape yg telah terjadi padaku...kenapa malam ni air mataku mengalir laju...

susah untuk membuat semua orang berasa senang dengan diri kita...semua makhluk Allah tidak sempurna, tapi hamba2Nya tidak berhak untuk meaibkan hamba Allah yang lain..

mungkin semua ini ada hikmah...aku akan cuba perbetulkan segala kesilapan aku,namun aku tidak mampu untuk menyempurnakan diri aku kerana tiada makhluk Allah yang sempurna...setiap insan ada kelebihan dan kelemahan tersendiri...

biarlah apa yang dia mahu katakan tentang aku....
hanya Allah yang bisa mengetahui dan bisa membalas...

tapi,aku tetap bersedih...

kenapa biarkan aku tahu semua itu.....
aku tidak berdaya melalui semua itu...
aku tidak punya kekuatan...
aku tidak berdaya..........

Ya Allah berikan aku kekuatan...

No comments:

Post a Comment