Saturday, April 23, 2011

kembalikan kekuatan jiwaku

buat pertama kalinya aku merasa amat takut untuk tidur..ini adalah gara-gara mimpi ngeri yang aku alami sama dengan perkara yang pernah berlaku sejak beberapa hari ini..mimpi jadi realiti??

aku tidak sanggup untuk kembali lena pada waktu malam kerana mungkin mimpi itu akan kembali dalam benak fikiranku..

perkara yang menakutkan aku adlah jika mimpi tersebut menjadi kenyataan..mungkinkah??
aku mohon kepadaMu ya Allah,minta di jauhkan semua itu..ya Allah, aku berlindung denganMu drp segala kejahatan..

mimpi ini sering menghantui aku..membuatkan aku lemah..tak pernah aku rasa selemah ini..
apakah hikmah d sebalik mimpi ini???kenapa terjadi pada waktu kritikal ini??waktu aku perlu fokus kepada peperiksaan..

bantulah..bantulah aku hilangkan mimpi ini..kembalikan kekuatan jiwaku..

No comments:

Post a Comment