Wednesday, July 28, 2010

kerisauan melanda

maka bermulalah perjalanan aku dalam latihan pada hari ini...

dengan itu juga,maka bermulalah kerisauan aku untuk mengurus masa...antara study,latihan ko-k,komitmen dengan pusat pengajian,komitmen dengan persatuan...

memang susah untuk memberi sepenuh komitmen terhadap semua..sudah pasti salah satu antara perkara tersebut akan sedikit terabai..tapi,aku tidak boleh terus mengabaikannya..

banyak majlis yang terdekat yang perlu aku uruskan..malam mesra,exhibition convex env tech,konsert inspirasi...tapi sudah semestinya pelajaran aku tidak akan terabai seperti semester2 lepas..insyaAllah..hurmmm...

aku perlu bijak menangani semua ini..tapi aku pasti,mesti ada hati yang akan terluka, terguris semasa kerja-kerja untuk majlis2 tersebut berlangsung...

saya ingin memohon maaf jika berlaku sebarang kekurangan komitmen dalam menjayakan majlis tersebut..

No comments:

Post a Comment