Thursday, May 5, 2011

tahun 2 berakhir

alhamdulillah..aku dan kawan-kawan berjaya menghabiskan perjuangan kami hingga ke titisan dakwat yang terakhir sebelum masing-masing pulang ke rumah untuk meneruskan aktiviti-aktiviti sendiri...

segalanya berjalan lancar...barang-barang pun dah siap di masukkan ke dalam stor...bertapalah barangku di dalam stor..4 bulan akan datang akan ku jemputmu masuk ke dalam bilikkku,tetapi ku tak pasti kamu akan masuk bilik lama atau kamu akan bertemu dengan dinding simen yang baru...

maka,akan berangkatlah aku esok ke kampung halaman yang sudah lama aku rindui...selama berbulan-bulan aku hidup sebagai perantau di bumi pulau mutiara ini..namun,aku pasti...akan ku rindui saat-saat manis semasa berada di sini..jangan risau,tunggu kepulanganku pada semester akan datang...

kepada kawan-kawan setajianku,aku pasti merindui kamu semua...luv u all...<3

No comments:

Post a Comment