Friday, November 5, 2010

antara ibu bapa dan kawan

maaf sahabatku..saya rasa ibu bapa amat penting, saya tidak boleh mengetepikan nasihat mereka...

ketahuilah sahabatku, saya juga berasa amat bersalah kerana membuat kamu kecewa..tapi,apakan daya saya tidak berjaya menangani semua ini...

kamu cakaplah apa yang terlintas di fikiran kamu, tapi saya tetap tidak boleh membelakangkan ibu bapaku..

tapi, saya mengaku saya bukannya anak yang baik sangat..memang tipulah kalau saya tidak pernah melanggar cakap diorang..tapi,restu ibu bapa amat penting...

maaf sangat2 kawan-kawan...
harta itu sudah di amanahkan ibu bapa saya kepada saya..saya kena jaga amanah mereka..

kadang2 saya rasa tidak boleh ikut semua kehendak kawan-kawan...
kadang2 saya rasa saya pentingkan diri...tapi,saya tak boleh ikut kehendak itu...
saya keliru......

2 comments:

  1. salam..hai am..
    memang kita tak dapat nak lari dari semua ini..
    ini akan mematangkan dan medewasakan kita..
    ketahuilah bahawa manusia disekeliling kita takkan pernah berpuas hati dengan kita..so positive thinking..:-)

    ReplyDelete