Wednesday, November 3, 2010

study week

sudah masuk hari yang ke-3 dalam minggu mengulangkaji..
aku berharap sangat semester ini aku akan mendapat result yang cemerlang berbanding semester2 lepas...
ini adalah kerana,semester ini subjek yang aku ambil tidaklah terlalu banyak bebanannya berbanding semester lepas..sem ni 21 unit,sem lepas 22 unit..
inilah peluang aku untuk mendapat result yang membanggakan untuk diri sendiri..
aku pernah dengar..."tengoklah,kami setiap sem dapat dekan..."
tapi,aku fikir.."bolehke dengan subjek2 yang aku amik ni nak dapat dekan berbanding dengan diorg?"..."tambahan,diorg pandai..."
kadang2 aku pun konfius..
tapi,asalkan aku sudah berusaha,aku akan berpuas hati dengan apa2 pun keputusan yang telah aku terima ataupun akan d terima nanti..yang penting,aku akan menghadiri hari graduasi aku bersama2 dengan teman2 yang lain..

Allah sentiasa ada..Allah Maha Mengetahui...

No comments:

Post a Comment