Monday, April 19, 2010

berjuanglah

alhamdulillah..
tepat jam 4.30 am,aku tlah berjaya bangun utk sujud kpada Illahi setelah separuh malam aku dimatikan..
pagi ini sangat menenangkan dan terasa sedikit kedinginan..
aku mengambil peluang ini utk menyegarkan badan bagi memberi keselesaan kpada badan aku sebelum memulakan ulangkaji..

alhamdulillah..
semuanya berjalan lancar dan aku merasa ketenangan jiwa disaat ini..tetapi sedikit debaran sudah mula bertandang mengetuk pintu hati dan jiwaku..aku mengharapkan debaran ini merupakan debaran kerana aku risau dan takut kerana tidak memperoleh keredhaanNya..insyaAllah..
aku memohon kepada Allah supaya membuka pintu hati dan jiwa serta segala pemberiaanNya ini,supaya aku boleh membuat yang terbaik dan mencuba sedaya upaya aku setelah aku sudah bersusah dalam mengejar ilmu Allah ini..

Di alam kampus ini merupakan jalan dan peluang untuk aku menentukan masa hadapan aku nanti..jika aku terlepas peluang ini,maka kecewalah diri dan keluarga..

Ya Allah,permudahkanlah segala urusan aku,keluarga dan sahabat2 di dunia dan akhirat utk mencapai keredhaanMu..

marilah semua,kita berjuanglah hingga akhir utk mencapai keredhaanNya!!

semoga berjaya..

jangan kecewa jika kamu tidak diberi peluang utk menikmati kesenangan dan peluang berjya di dunia,mungkin di akhirat nanti kamu akan lebih senang dan gembira dengan kehendakNya..

No comments:

Post a Comment