Thursday, April 22, 2010

kuasa doa

alhamdulillah..
bapa kepda kak sawalliyati telah beransur baik

inilah dia kuasa Allah,drpda doa2 sahabat-sahabat kita,bapa kak sawal yang awalnya dalam keadaan kritikal telah boleh kembali ke rumah..

aku bagai boleh merasakan kesedihan yang dialami oleh keluarga beliau ketika mendapat berita tentang bapanya..bukan apa,aku bayangkan jika itu berlaku terhadap keluarga aku,adakah aku masih kuat dan tabah untuk menghadapi semua ini..

aku sangat kagum dengan ketabahan kak sawal dan keluarga beliau kerana dapat menghadapi ujian Allah ini dengan tabah dan sabar..lebih-lebih lagi kak sawal,kejadian ini berlaku ketika kita dalam suasana hangat untuk mengahadapi peperiksaan akhir..

alhamdulillah..
dengan izin Allah,doa2 yang dilafazkan oleh sahabat2 telah termakbul,bapa beliau telah beransur baik dan mungkin kak sawal boleh menduduki peperiksaan dengan tenang hari ini...

terima kasih kepada sahabat2 yang telah mengorbankan masa untuk bapa kak sawal..
hanya Allah yang dapat memberi balasan kepada kalian semua..

No comments:

Post a Comment