Wednesday, April 21, 2010

alhamdulillah

21 april 2010..

alhamdulillah..
aku masih lagi dihidupkan Allah utk menikmati kehidupan di alam ciptaanNya ini

pagi ini aku sedikit terlambat bangun,dalam pukul 5.15am rasanyer..aku merasakan mata dan badan ini sangat berat..
alhamdulillah..
dengan paksaan,aku bangun dan terus ke bilik air..
seperti biasa,aku kembali sujud kepada Illahi..alangkah indahnya hidup ini..

aku masih lagi di dalam imtihan duniaMu ya Allah..
pada pukul 2.15pm nanti,aku akan menduduki satu lagi peperiksaan..solid waste management..
Kau buka kanlah pintu hati ku ini ya Allah..aku telah berusaha dan bersusah untuk mengejar ilmuMu ini ya Allah..bantulah aku..hanya Kau tempat aku memohon dan bertawakal..

namun,aku redha dengan setiap ketentuanMu ya Allah..

>>kembali kepada pelajaran...

No comments:

Post a Comment