Wednesday, October 28, 2009

perempuan dan lelaki berbeza

kadang-kadang ada jugak aku terfikir adkah seronok mendapat adik beradik perempuan??ada kakak,ada adik perempuan..mungkin seronok kan..boleh berkongsi cerita suka dan duka..boleh bergaduh-gaduh..hehehe..apabila aku mendengar cerita kawan-kawan aku tentang kakak atau adik diorang,aku akn mula rasa satu perasaan inginkan kakak jugak..tapi aku bersyukur sekarang ini aku masih mempunyai abang-abang yang sangat penyayang...dia akan bagi apa sahaja apa yang aku inginkan,kalau mereka boleh dapatkan...tapi,lelaki dengan perempuan tak sama..sangat berbeza...mungkin disebabkan ini aku lebih suka memendamkan perasaan aku,sedih atau kecewa aku..kalau kat rumah,hanya aku seorang je perempuan,so semua kerja rumah aku akn buat seorang diri dan kadang2 akan mendapat sedikit bantuan...kalau aku xbuat,sape yg nk buat..aku dengar citer2 kawan2,kalau diorang malas nak buat krja rumah,kakak2 diorang yg akan buat...tp xpe,aku redha aje..adakah disebabkan ini juga membuatkan aku sukar untuk berbicara dengan orang lain?

No comments:

Post a Comment