Wednesday, October 28, 2009

walaupun ku sedar...

walaupun kusedar bhwa exam aku akn mnjelang dlm beberpa hri lg,namun aku msih lg suka main2 dgn perkra2 yg tak berfaedah,antranya ialah main game...inilah slah stu permainan yg aku suka buat jika aku sudah sgt2 bosan tuk mnghadap buku ini...arggghhhh....walaupun ku sedar yg aku msih lg blum dpt mnguasai smua subjek yg agak 'hard' bg aku yg msih tak tau pape ni...walaupun ku sedar..aku prlukan seorang sahabat tuk brkongsi cerita,brcerita n bersembang.....bila aku keseorangan,,aku akn mula mngenangkn kwn2 aku time aku kt matrik....aku sgt2 hepi dgn kwn2 aku kt sna....ktorang 'satu kepala' lah bak kta orang...sgt2 seronok....tp bla aku dah trcmpak jauh kt negeri 'over d sea' ni....aku rsa kekosongan n kebosanan akn slalu dtg mghantui aku....walaupun ku sedar aku prlu bljar dgn brsungguh spya dpt bggakan family aku.....terutamanya org yg aku syg sgt2,kedua2 ibu bapa aku...diorang adlah tiang tuk aku brdiri shinggakan aku brjya sperti skrng ini....huhuhuu.....aku sedar!!!!!......jika kau sudah sedar,bangunlah!!!!!cuba buktikan kpd diri sndiri n fmily bhwa kamu blh lakukn....walaupun ku sedar aku drpd kluarga yg sderhana....tp aku tahu bhwa kluarga ku pnuh n kya dgn pndidikan n ilmu wlaupun ibu bapa aku bkn sprti ibu bpa org lain yg ada ijazah,,,krja yg hebat......namun aku akn buktikan bhwa kjyaan tidak akn memilih ksih.....ku sedar bhawa ALLAH sntiasa bersama dgn hambaNya....so.....sedarlah!!!!!!

No comments:

Post a Comment